Jak wybrać program partnerski?

najlepsze programy partnerskieJaki wybrać program partnerski to dylemat przed którym stanie każdy kto zabiera się za prowadzenie bloga czy strony internetowej. Prędzej czy później spotkasz się z kwestią zarabiania na swojej nomen omen pracy. W kilku artykułach chciałbym poruszyć temat zarabiania na stronie - siłą rzeczy o finansach, a dokładniej mówiąc o pożyczkach.

Nie ważne czy tworzysz bloga finansowego czy coś większego jak Centrum Chwilówkowe pieniądze w końcu się pojawią. Będziesz o nich pisać i będziesz je zarabiać.
Wszystko o czym będę pisał będzie tylko moim punktem widzenia i tak to traktuj, jeśli zabierasz się właśnie do poznania świata reklamodawców i wydawców zapewne zyskasz chociażby zarys tego na co ma się szykować.

Jako, ze jesteśmy w dziale programów partnerskich porozmawiajmy sobie na ich temat.

Jaki Program Partnerski jest najlepszy?

To pierwsze pytanie jakie sobie zadasz jeśli już w Twojej głowie pojawi się myśl, że warto by coś zarobić na Tym co robisz. Odpowiedź jest "prosta": to zależy.

Jeśli nie masz czasu na zagłębianie się w detale z dużym prawdopodobieństwem wystarczy wrzucisz na stronę AdSensa albo linki od Bankiera ostatecznie jedno i drugie. Czy to dobre wyjście? Dla niektórych wystarczające, zwłaszcza jeśli wolą tylko przeć do przodu nie bacząc na optymalizację zarobków. Co jeśli chcesz wiedzieć dokładnie jak to działa, jak wybrać program partnerski? To dosyć złożona kwestia i jeśli nie chcesz tracić czasu musisz zaufać temu co napiszę dalej. Dlaczego? Ponieważ takie elementy jak chociażby szybkość rozliczania się programów partnerskich możesz poznać dopiero po dłuższym czasie, a czas to pieniądze i łatwo się zniechęcić jeśli pieniądze kapią, a na dodatek trzeba o nie walczyć.

Ja wybierając program partnerski biorę pod uwagę wiele elementów, które można zamknąć w ogólnym stwierdzeniu: moje własne doświadczenia ze współpracy. Jeśli jednak miałbym wskazać jakieś konkretne punkty to:

  • jakość obsługi, wsparcie,
  • model rozliczeń i stawki prowizyjne,
  • przejrzystość i formę rozliczeń,
  • liczba dostępnych programów,
  • dodatkowe materiały ułatwiające prezentację produktów,
  • narzędzia dla różnych kanałów sprzedaży.

Poziom obsługi w programie partnerskim.

Dlaczego to kryterium wymieniłem jako pierwsze? Po latach jedno wiem na pewno - lepiej się pracuje, jeśli po drugiej stronie masz do czynienia z ludźmi którzy:

  • starają się robić interes z Tobą, a nie na Tobie
  • wiedzą co sprzedają,
  • rozumieją jak działa ten system (uwierz nie zawsze tak jest)
  • są profesjonalistami.

Rozumiesz zatem jak ważny jest poziom obsługi.

Czasem współpraca z jakąś afiliacją wymagać będzie znajomości języka obcego, a to panel nie ma polskiej wersji, a to obsługa po polsku raczej nie mówi i trzeba czekać na odpowiedź dłużej niż gdy kontaktujemy się po angielsku. Ten ostatni przypadek dotyczy np. sieci DoAffiliate. Swoją drogą sieci, o której mam bardzo dobre zdanie i nieraz jeszcze pojawi się tu jako przykład godny naśladowania.

W normalnych sytuacjach i większości przypadków nie musisz zbyt często kontaktować się z obsługą danej firmy. Jednak są przypadki, że ten kontakt jest regularny i wtedy doceniasz profesjonalizm osoby po drugiej stronie. Dla przykładu są takie sieci, w których materiały nie są dostępne wprost z panelu administracyjnego lub jest dostępna tylko część materiałów. Tak jest np. w AdTraction gdzie często materiały do mailingu nie są dostępne, ale dzięki obsługującej moją firmę kobiecie zawsze mam informację, że takie materiały się pojawiły i pojawia się pytanie czy jestem nimi zainteresowany. Wszystko na takim poziomie, że puszczasz w niepamięć fakt braku bezpośredniego dostępu do materiałów.

Jak poznać, że firma widzi w Tobie partnera od interesów?

Kilka sieci w tym wspomniany DoAfiliate monitoruje co ich partnerzy sprzedają i widząc, że jakiś program oferujesz we współpracy z kimś innym potrafią zapytać dlaczego tak się dzieje, co mogliby zrobić abyś poszerzył współpracę właśnie z nimi. Pomijam czy jest to miłe, ale świadczy o profesjonalnym partnerskim podejściu. W innej sytuacji pewien program partnerski zauważywszy spadek sprzedaży jednego z produktów, sam zwrócił się do mnie z propozycją zweryfikowania (z ich pomocą), czy spadki to brak zainteresowania klientów czy przyczyny leżą gdzie indziej. Z takim partnerem nie tylko chcesz współpracować, ale również osiągasz lepsze wyniki.

Na koniec słów kilka o programach gdzie nie ma z kim się kontaktować, a najbardziej znanym przypadkiem jest chyba Google. Nie będę powielał tego o czym pisało wielu, musisz mieć jednak na uwadze, że jeśli padnie na Ciebie podejrzenie niedozwolonego generowania wejść na reklamę to leżysz i z pieniędzmi, których nie zdążyłeś wypłacić w zasadzie możesz się pożegnać.

Jakie sieci spełniają moje oczekiwania co do poziomu obsługi? Na pewno DoAffiliate, AdTraction, Affiliate44, LeadAff oraz zaliczkowo (ze względu na jednego człowieka, który pracuje w obsłudze) CityAds.

W następnej części poopowiadam Wam o stawkach w programach partnerskich oraz o metodach zliczania prowizji.

Dodaj komentarz

złamana zasada

Kod antyspamowy
Odśwież

Reklama

pozyczkago250

Informacja z BIK

Ostatnie komentarze

Ważne!

  1. Zasady odpowiedzialnego pożyczania
  2. Opłaty, w tym RRSO
  3. Zasady dotyczące przedłużenia pożyczki
  4. Konsekwencje opóźnionej płatności
  5. Konsekwencje braku płatności
  6. Zgodność z krajowymi przepisami dotyczącymi pożyczek
Zawarcie umowy o kredyt lub pożyczkę (chwilówkę, pożyczkę długoterminową) jest poważnym zobowiązaniem, które obliguje do wywiązania się ze wszystkich postanowień zawartej umowy. Odpowiedzialne pożyczanie wymaga trzymania się określonych zasad: pożyczanie tylko takiej kwoty, jaka jest nam absolutnie niezbędna, unikania pożyczek w sytuacji problemów ze spłatą już posiadanych zobowiązań oraz posiadania pewności, że zaciągnięte zobowiązanie będziemy w stanie pokryć. Absolutnie niedopuszczalne jest zaciąganie zobowiązań finansowych na spłatę wcześniejszych kredytów i pożyczek. Ważne, jest aby pamiętać, że każdą chwilówkę, pożyczkę czy kredyt bankowy można spłacić przed terminem. Nie wiąże się to zwyczajowo z naliczeniem żadnych opłat, a wręcz przeciwnie - wiele z firm pożyczkowych oraz instytucji bankowych w Polsce zwraca część prowizji za udzielenie pożyczki.
W przypadku chwilówek i innych pożyczek pozabankowych każdy z klientów może zostać obciążony kilkoma rodzajami opłat wynikających z umowy pożyczki: 1. Opłatą przygotowawczą (pobieraną jednorazowo, często w wysokości zależnej od kwoty udzielanej pożyczki) 2. Prowizją za udzielenie pożyczki 3. Kosztami przedłużenia pożyczki (najczęściej chwilówki) 4. Opłata za ubezpieczenie 5. Kosztami windykacji z tytułu nieterminowej spłaty W przypadki firm oferujących chwilówki internetowe pożyczkodawca może mieć konieczność uiszczenia opłaty rejestracyjnej, którą stanowi koszt przelewu weryfikacyjnego stanowiącego potwierdzenie danych pożyczkodawcy. Opłata rejestracyjna (weryfikacyjna) nie przekracza kwoty 1 zł, zazwyczaj jest to kwota symboliczna np. 1 grosz. W przypadku gotówkowych pożyczek krótkoterminowych roczna rzeczywista stopa oprocentowania (RRSO - całkowity koszt kredytu ponoszony przez konsumenta, wyrażona jako wartość procentowa całkowitej kwoty pożyczki w stosunku rocznym) z reguły jest wyższa niż w produktów finansowych udzielanych przez banki. Przykładowo RSSO chwilówki udzielonej w kwocie 600 zł na okres 12 dni wynosi 1046.5%.
Każda firma oferująca chwilówki daje pożyczkobiorcy możliwość przedłużenia okresu spłaty. Przedłużenie chwilówki odbywa się wyłącznie na wniosek zainteresowanego klienta. Okres, na jaki chwilówka może zostać przedłużona z reguły nie może przekroczyć okresu, na jaki została udzielona pożyczka. Z tytułu przedłużenia okresu spłaty pożyczki związane są opłaty wynikające bezpośrednio z regulaminu pożyczki. Uwaga: opłaty za przedłużenie chwilówki mogą być równe opłatom za jej udzielenie.
Nieterminowa spłata pożyczki wiąże się z obciążeniem pożyczkobiorcy dodatkowymi opłatami z tytułu niewywiązania się z umowy. 1. Odsetki za zwłokę w wysokości czterokrotności stopy kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego 2. Koszty wysłanych monitów w formie pisemnej lub (oraz) elektronicznej 3. Koszt ubezpieczeni a za każdy dzień zwłoki (jeśli umowa ubezpieczenia była zawarta) 4. Koszty przekazania sprawy zewnętrznej firmie windykacyjnej 5. Opłaty związane z dochodzeniem zwrotu an drodze postępowania sądowego Z niespłaceniem wiążą się dodatkowe opłaty obciążające pożyczkobiorcę: 1) koszty monitów i wezwań do zapłaty; 2) opłaty za nieterminową spłatę (za każdy dzień opóźnienia) lub koszty ubezpieczenia z tego tytułu; 3) odsetki za zwłokę w wysokości czterokrotności stopy kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego; 4) koszty dochodzenia zwrotu pożyczki na drodze postępowania sądowego.
W przypadku braku spłaty kwoty pożyczki wierzyciel (firma pożyczająca pieniądze) ma prawo dochodzenia swoich roszczeń już od pierwszego dnia spóźnienia .
Szybkie pożyczki gotówkowe udzielane są na podstawie Kodeksu cywilnego (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Dz. U. nr 16 poz. 93, z późn. zm.). Niektóre firmy pożyczkowe stosują też formularze informacyjne dotyczące kredytu konsumenckiego, o których mowa jest w Ustawie o kredycie konsumenckim (Dz. U. z 2011 nr 126 poz. 715).

Porównanie kredytów gotówkowych umieszczonych na tej stronie zostało przygotowane w oparciu o dane wprowadzone przez użytkownika. Porównanie kredytów ma charakter orientacyjny. Przedstawione parametry kredytu gotówkowego nie mogą stanowić podstaw do reklamacji i mogą się różnić od wyliczeń przedstawionych w konkretnym przypadku przez bank/kredytodawcę. Stopa oprocentowania kredytu, całkowita kwota kredytu, rzeczywista roczna stopa oprocentowania oraz rata wyliczone dla reprezentatywnego przykładu, zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim z dnia 12 maja 2011 roku, znajdują się w "szczegółowym opisie" konkretnego produktu, o ile bank/kredytodawca udostępnił takie dane.

Dane przedstawione na stronie zostały zebrane przez nas z najwyższą starannością i rzetelnością, informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964, poz. 16, nr 93 z póź. zm.), mają one jedynie charakter orientacyjny i nie powinny być wykorzystywane w innych celach. Wiążące warunki udzielenia kredytu zostaną przedstawione przez właściwą firmę, instytucję finansową oraz Bank w trakcie zawierania umowy. Usługi oferowane przez serwis centrum.chwilowkowe.pl są bezpłatne. Administratorem danych osobowych są instytucje finansowe do których wysyłany jest wniosek. Niniejszy serwis nie gromadzi danych osobowych, ani ich nie kopiuje. Logotypy należą do ich właścicieli, a ich prezentacja ma charakter wyłącznie informacyjny.

KONTAKT | Regulamin | Polityka Prywatności

mapa strony

© 2017 Centrum.Chwilowkowe.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. Designed By JoomShaper

Szukaj

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych.